Marketing

Żadna, nawet najlepsza strona internetowa nie przyniesie rezultatu, jeżeli nie zostanie przez potencjalnych klientów zauważona. W naszej ofercie znajdą Państwo wiele działań związanych z promowanie strony w sieci. Będzie to zarówno klasyczne pozycjonowanie, czy rozbudowane kampanie promocyjne, związane m.in. z wykorzystaniem mediów społecznościowych ale nie tylko. Każdy klient ma inne potrzeby ale też i możliwości, stąd do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie. Przykładowa kampania promocyjna strony w sieci może zawierać następujące elementy:

  • automatyczne i manualne katalogowanie strony (min 3 wpisów dziennie, w uśrednieniu)
  • tworzenie i publikowanie artykułów promujących stronę (tzw. presell pages ok 5 wpisów tygodniowo, w uśrednieniu)
  • nawiązanie współpracy partnerskiej z innymi stronami internetowymi celem wymiany linków, banerów oraz innych materiałów reklamowych
  • reklama w serwisach partnerskich
  • zakładanie firmowych kont w serwisach społecznościowych i branżowych forach  dyskusyjnych (minimum 5 kont miesięcznie) – systematyczna promocja stron w tychże serwisach (ok 10 wpisów tygodniowo, w uśrednieniu)
  • obsługa odpłatnych kampanii mailingowych prowadzonych za pomocą zewnętrznych, wyspecjalizowanych agencji (plus własna baza ok 3000 maili),
  • systematyczna optymalizacja strony i jej treści
  • wyszukiwanie atrakcyjnych miejsc na reklamę, np. w skali lokalnej i regionalnej
  • prowadzenie firmowego profilu w portalu społecznościowym

Wstępna wycena takiej kampanii, z uwzględnieniem różnych okresów abonamentowych i rabatów:

– wariant miesięczny 170 zł

– wariant kwartalny – 170 x 3 daje 510 zł, rabat 10% = 459

– wariant półroczny – 170 x 6 daje 1020 zł, rabat = 15% = 867

– wariant roczny – 170 x 12 = 2040, rabat 30% = 1428

 

------------------------------

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty na kampanię linków sponsorowanych adwords! O co w tym wszyskim chodzi?

Reklama w linkach sponsorowanych AdWords jest to metoda na natychmiastowe zaistnienie pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania Google.

Podstawową zasadą w reklamach AdWords jest to, iż płaci się tylko za kliknięcie a nie za wyświetlanie reklamy. Więc płaci się tylko za sprowadzenie użytkownika na stronę! Sam masz możliwość ustalenia stawki za kliknięcie oraz wysokość dziennego budżetu który zostanie wykorzystany na kliknięcia.

Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania wtedy, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę frazy (słowa kluczowe) opisujące Państwa działalność, usługi lub produkty. Reklama wyświetla się więc tylko tym użytkownikom, którzy aktywnie ich poszukują.

 

Oferujemy Państwu atrakcyjne warunki prowadzenia kampanii, przede wszystkim atrakcyjną 30% prowizję za obsługę. Każdy przypadek traktujemy indywidualnie.

Czytany 2455 razy